Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

25 november 2010

Min önskelista inför jul

Finns det inte mycket på, jo strykjärnet där vill jag gärna ha ett nytt av, för vi fick ju slänga det vi hade. Det gav ju upp helt enkelt.
Annars så önskar jag mig inte så mycket, Nya sängkläder som matchar är alltid populärt och nya handdukar med så vi kan göra oss av med dom gamla :P
Presentkort på Lindex,H&M, Gina tricot, Cubus funkar med ;) Har ju som planerat att bli smal så jag kan handla kläder där igen!
Och så som sagt blommor ;) 
Men ja jag har ju svårt att önska mig saker och det är väl bara Anders som köper till mig i år :P mamma och vi ska inte byta julklappar, ska väl köpa till syskonen typ!
Och Anders får väl köpa till sin familj ;) Och så självklart ska lilleman få julklappar av oss, ska väl sätta oss och göra en önskelista åt han med ;)

Fast han önskar sig lite leksaker och MASSA kläder ;)

2 kommentarer:

  1. Min söta fästman kom hem med 1 av paletterna:D
    Han hade var och handlar den efter jobbet. Så jäkla sött :D
    Dom va skiit fina. Han hade köpt den rosa palatten. Lägger upp en bild i bloggen på den sen.
    Men alla skuggor har metallic finish och är jätte piggmenterade. Dock va dom rätt små, fast jag tycker att d är helt klart värt pengarna : D

    Jaha :S det har jag inte tänkt på. Nä då vägar jag nog inte fixa den för jag har ingen aning om hur bloggspot funka :/

    SvaraRadera
  2. Ja jag blir nästan generad när han köper grejer till mig när jag inte ens har bett om d. Det är så jäkla sött men jag har alltid haft svårt för vad jag ska säga då jag inte är en tjej som skriker och hoppas och gråter när jag blir glad :P så ibland är jag rädd att han tror attjag inte är tacksam :( fast jag säger d 100ggr om :P

    Ja jag ska nog göra det. Kan knopa ihop nån design åt dig så får vi se om du gillar den :D
    Nä fyfan jag HATA gratis designs. Dock brukar jag använd dom för att sno själva layouten sen fixar jag färger och header och allt sånt själv :P
    Så fräck är jag ^^

    SvaraRadera