Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

25 november 2010

Min önskelista

Det här är saker jag önskar jag kunde köpa, eller våga önska mig av andra, men jag är inte så att jag vill önska mig dyra saker av andra helst skulle jag vilja köpa dom själv, helst skulle jag vilja köpa allt själv!
En digital systemkamera, en Canon eos 550D (bilden är lånad från www.canon.se) Är väl det jag verkligen verkligen vill ha, men ja det tar tid att spara pengar när man nästan inga har ;) Så överst på min lista står väl ett välbetalt jobb ;)

Skulle gärna vilja ha en sån här (bilden är lånad av www.bagarenochkocken.se)

Har dock önskat mig en sån här av min älskling




Inte lika snygg men okej, betydligt mycket billigare (bilden är lånad från www.jula.se)
Ett ordentligt strykjärn ;) (bilden lånad från www.elgiganten.se)




Sen presentkort på kläder, blommor och annan heminredning skulle verkligen inte sitta fel. Men som vanligt jag önskar mig det här AV MIG SJÄLV! Jag har lite stolthet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar