Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

26 november 2010

Nu är det mesta med julpynt klart!

Har satt upp stakarna och stjärnorna idag :D vart jätte fint!!!
Fick besök av Annika och Svärmor, och Pär och Svärfar! Trevligt trevligt och massa fika hade Päran med sig!
Sen vart det pizza på kvällen ;) Tur man har dom som tänker på en ensam flicka ;) haha

Just nu är klockan sjukt mycket! Men lilleman är dålig :( somnade skit sent och sen ja han vakna efter ett tag och bara skrek och fes och skrek och fes :'( Så han fick lite flytande alvedon och sen somna han om efter en massa ålande och grinande, men jag hoppas han sover ett bra tag till nu mitt lilla lilla hjärta!
Ska nog springa iväg och köpa katrinplommonpuré åt han imorgon, passa på att springa in på ösbo och få en ny lapp till motorvärmaren för nu tror jag att jag vänt upp och ner på hela jävla lägenheten efter den där lappen :S


Håller på och letar reda på lite gratis digtal scrapping material just nu ;) ska se om man kan trolla till sig något roligt framöver!

nej nu ska jag fortsätta med det och hoppas på att sömnen kommer någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar