Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

27 november 2010

Den hatade perioden i månaden.

Men den här gången är den rätt välkommen iaf, det betyder bara att jag ska ringa bm på måndag och boka tid, kolla om mitt recept ligger kvar på nätet och hämta ut spiralen, förutsatt att jag har pengar kvar nu då efter all handling idag :P fast det borde jag ha... hoppas jag ^^ Om inte annat har jag en massa fina tomtar istället ^^ Och julblommor! Hoppas jag klarar av mina små röda julstjärnor nu då :S Köpte vita stora istället för röda men dom hade inga små vita så då fick de bli röda iaf! Man får se!
Kanske det blir någon tomte från Maxi med, är sjukt sugen på ett par av dom som dom har/hade där!
Man får se vad gubben säger :D
Är bara hemma på mellan landning snart ska vi åka iväg på Maxi och handla mat! (och kanske någon fler tomte ;) kanske dom har ljuslyktor där?)

Har hämtat adventsgranen med så älsklingen har slagit ner den i backen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar