Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

26 november 2010

Dag 03 – Mina föräldrar

Ja där finns inte så mycket att säga, har min mamma Louise :) Som är guld värd för mig. Som står ut med att jag är jag och faktiskt accepterar mitt sätt att leva och vara.Har inte så mycket att skriva, det är för personligt för att jag ska vilja hänga ut någon.

Jag har ju självklart en pappa med Tony heter han, men jag kan inte säga så mycket om han, jag känner han inte och har svårt att förstå varför jag ska ta kontakt med han, han är ju ändå min pappa inte jag hans mamma. Usch det är en bitter bit i mitt liv. Man får se kanske man nån gång i framtiden orkar ta upp och fixa det. Jag är iaf glad att facebook finns så att jag kan ha kontakt med fastrar, farbröder, kusiner och farföräldrar lite grann och att dom får se mitt barn växa upp.

Av mina föräldrar så är jag nog mest lik pappa, det säger nästan alla som känner både mamma och pappa, men jag har nog mycket av personlighet och så från mamma så det jämnar väl ut sig ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar