Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

29 november 2010

Dag 06 – Min dag

Oj ja men vi slår väl två flugor i en smäll här och berättar om dagen ;)
Här händer det inte så mycket, pojkarna är sjuka fortfarande. Även om lilleman är pigg och börjar bli bra så är han väl inte 100 än.
Så vi har mest varit hemma och tagit det lugnt.
Jag har diskat och stickat en mössa som inte alls vart bra :( Inte som jag ville iaf. Får nog springa in på garnbutiken på Bt och köpa rätt garn, kanske ett par olika färger och sticka nya mössor!
Och jag har bakat pepparkaksmuffins med nutellafrosting :) dom blev väldigt goda :) ska nog ta och stoppa dom som blev kvar i frysen :)
Annars har det verkligen inte hänt mycket, svärmor och svärfar har varit hit på lite fika, svägerskan och sambo har även dom varit hit, kom med pizza efter lite tvång ;) alltid trevligt!

Så tar vi lite om gårdagen, då fick vi faktiskt den andra barnvagnen såld :) Skönt att bli av med den, va ett par som skulle ha den till sitt barnbarn (barnbarnen?) men jag hoppas dom får mycket nöje med den! Så nån dag här när jag känner att jag har ork ska jag ta tag i förrådet och städa där! Ska även ta tag i det här förbannade gästrummet vi har! Måste få någon ordning här! Blir ju så less och depprimerad av att vara här inne!
Men det ska nog bli någon ordning på torpet här med!

Försöker för gäves att få någon ordning på blogg designen med men det vill sig banne mig inte som jag vill :(

nej slänga in lite bilder så är allt grett sen ;)


Hmm kommer inte bli nå fler bilder i min blogg tydligen för jag har fyllt upp allt utrymme jag hade :(
Någon som vet hur man tömmer och tar bort?

Då jag frisläppt lite utrymme, så kommer nog bilderna här ;) (ska frisläppa mer men det ville sig inte som jag ville igår!)

 En sur son som fastnade under stolarna när han kröp där :P













Jul dekorationerna ^^ Tycker det vart så mysigt och fint hemma nu! :D Även om det inte är riktigt juligt enligt mig men det blir bättre man får samla på sig mer och mer allt eftersom åren går!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar