Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

4 december 2010

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera

Men jag får skylla på att gubben varit hemma i veckan och att vi helt abrupt vart utan internet här om dagen!
Tydligen fick nätverksuttaget för sig att gå sönder på en sekund! Men vi for och köpte en trådlös router!
Sen har jag inte haft så stor lust att blogga för jag har inte haft så mycket att berätta :P

Men Idag klädde vi på oss och trotsade kylan och gick på Julmarknaden på Jamtli! Och det va lika mysigt som alla andra år! Vi köpte Blåbärsglögg, stut och getmese :) MUMS! Jag gillar inte glögg, men den här va riktigt god faktisk! Sen köpte syrran ullinlägg till skorna våra :D Vi fick ett par var av henne, det tyckte jag va snällt!


Men ja annars har det väl inte hänt så mycket, vi kollade på en multiskrivare samtidigt som vi köpte routern så en sån blir det inköpt när lönen kommer ;) Ska bli så skönt med en skrivare så jag kan börja fixa min receptbok tex ;) Vill ju ha allt samlat i ett album! Men eftersom jag ärvt en kråkas handstil så är det inte så roligt att skriva för hand, framförallt inte om man ska skriva fint! Så ja det ska bli riktigt skönt!

Satt och kolla på kakburken.se och tartdecor.se på sånt jag vill beställa, kom upp i ca 4000 på varje :S inte OKEJ! När man inte har några pengar att handla för, MEN ska iaf slänga iväg en beställning efter jul och nyår på 1300 plus frakt, men det är det värt ;) Får ju rätt mycket roligt, fast jag är rätt sugen på att beställa ännu mer, men det blir närmare älsklingens födelsedag :P HAHA han har önskat sig speciella tårtor! Vet ju redan nu vad det blir för tema på tårtorna när han fyller 30, bara 1 födelsedag kvar sen blir de 30 års kalas! ^^ Själv blir man ju 25 nästa gång :S Känns ju inte så roligt :P Men då blir det nog med lite roligare tårta!
Får se vad det blir fört tårta åt fröken Annika när hon fyller år! Hon vet ju inte vad hon vill ha i!

Sen är jag väldigt sugen på att bara testa att göra en våningstårta bara för att! Får se om man vågar sig på det någon dag!

Nej ska väl ta och slita mig härifrån snart och lägga mig och sova!

1 kommentar:

  1. Ja, nu kan jag ju förstå varför folk flyttar härifrån ;) Det skullle ju vara himla skönt om folk kanske kunde prata med mig istället för att snacka massa skit till alla andra än mig. Tack Tirja, det kommer nog lösa sig tillslut :)

    SvaraRadera