Lillemans ålder

Follow this blog with bloglovin

Follow Störst av allt är kärleken

1 december 2010

Åh...

Kan inte bestämma mig, vill byta fast jag inte iaf, får se, hur det det blir...
Antagligen kommer jag byta ett tag för att underbara Fanny ska göra en design till mig ^^
Är så otroligt nyfiken på vad hon får ihop :D haha tror det kommer bli perfekt ;)
Så antagligen flyttar jag dit och skriver där tills jag lärt mig hur jag gör egen design till den här :P
Vilket kommer ta sin tid. Det som känns jobbigast är ju att jag haft den här sen 06-07 nån gång tror jag det va, va väl kanske 07 ja iaf så har jag haft den länge! Känns som att överge en gammal vän och samtidigt känns det lite jobbigt att jag måste lära mig blogg.se ;)
Men man får se, ni lär ju få veta och bli varse om det när det blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar